Friday 1 August 2014

ketelitian sejenak.

simpati aku thadap Gaza Palestin memuncak, tetapi aku hanya mampu mnyampaikan segunung doa utk mereka kerana keupayaan aku cuma ditahap itu sahaja.
dan kata2 dari seorang ustaz mbuatkan aku tsedar sesuatu :
" jika suatu hari nanti israel tewas dan palestin menang didlam peperangn kali ini, kita harus bsiap sedia untk KIAMAT".

adakah aku sudah bsedia??
tahap keimanan aku di tahap mana??
adakah amalan aku cukup??

YaAllah, psoalan demi psoalan timbul dan x henti aku memikirkannya.tetapi knapa aku tidak lagi sedar akn kesilapan yg sedang aku lakukan iaitu :
-lalai dlm melakukn yg disuruh
-melkukan juga apa yg dilarang

kejamnya aku...
kini aku harus berubah, dan bsedia demi btemu ALLAH  YANG MAHA ESA..

--AKU HARUS BERUBAH--

No comments:

Post a Comment